dilluns, 13 de febrer del 2012

Mató

La setmana passada, vem fer mató, i per això, vem comprar llet fresca al super, i vàrem seguir el següents pasos que vaig extreure d'aquest magnífic blog :
Per començar, el Jan va esprémer una llimona. 
 Mentrestant, nosaltres vem possar el litre i mig de llet a escalfar en un caçó, i quan va estar a punt d'arrencar el bull, hi vem afegir el suc de la llimona i gairebé al moment, es va quallar i vem poder separar el quall del suero. 
 Aquí ja ho tenim tot preparat i esperant a que es refredi.
 Quan està fred, amb una espàtula, s'agafa el que està quallat i es posa en un drap de fil per colar-lo.

I ja el que queda és esprémer ben fort per treure-li tot el suero. I ja hem acabat, sols queda emplatar i possar-hi una mica de mel per sobre. Aquesta foto no la tinc, perquè no va durar gaire i o m'espavilava o em quedava sense!!!jejee

2 comentaris:

Sólo yo. ha dit...

Um, que bo! Tambe farem aquesta receta. Ens encanta el vostre blog, no ens perdem una entrada. Una abrazada desde "Queriendonos cada minuto"
(estic aprenen el catala, perdo per els errors)

Gemma (Bellver) ha dit...

Mmmmm... M'encanta saber que podem fer matño a casa perquè ens agrada molt! Proposaré a la mainada de fer-ne i a veure què passa! Petons!