dijous, 16 de febrer del 2012

Granja Montessori

Fa uns mesos, vaig adquirir un llibre que s'ha convertit en el meu llibre de capçalera, em dona moltes idees, i m'hi sento reflectida. És un llibre al que li he agafat molt de carinyo, és d'una mare homeschooler dels anys 70' i ho recomano moltíssim. Jo l'he comprat de segona mà (Teaching Montessori in the home: the school years), no se si encara s'edita.
D'aquest llibre, he tret una idea que m'ha agradat molt per a estudiar gramàtica amb els nens, d'una manera molt divertida, i sobretot, sense que s'adonin de que ho estan fent. He fet la granja Montessori, però en forma de murarl de feltre, i els animals, i persones, les he fet també amb feltre, ja que s'adhereix molt bé el feltre amb el feltre. Aquí teniu el resultat:
 Les mides són 90cm x 110cm.

4 comentaris:

Inma ha dit...

Muchas gracias por la recomendación! Y la granja te ha quedado genial! Saludos.

Àfrica ha dit...

Ets tota una artista! Que bé que t'ha quedat! Una abraçada!

Gemma (Bellver) ha dit...

Que xulo que t'ha quedat tot plegat! Jo també m'havia plantejat aquest joc perquè segur que als petits de casa els agrada, però no tenia clar com fer el material. Em sembla que et copiaré la idea del feltre... :) Gràcies, Montse! Petons!

Pellapell ha dit...

El teu bloc és una meravella! M'encanten tots els recursos que ens ofereixes! És un bloc de referència!
Penso que no cal preocupar-se per si encara editen o no aquest llibre tan interessant, aquí el podeu descarregar gratis, aquest i d'altres: http://www.archive.org/search.php?query=montessori%20AND%20mediatype%3Atexts&page=2