dissabte, 4 de setembre del 2010

Matemàtiques

Aquest juliol, vem fer un curs de matemàtiques Montessori, amb uns profes genials, en aquell cap de setmana de mates intensives, vem apendre moltíssimes coses, i ens vem decidir per adquirir, en aquesta pàgina, el decanomi, el servei va ser genial, les despeses d'enviament, les mínimes, i el material de primera. El mateix dia que el vàrem rebre, els nens ens el van fer desenbolicar, per poder manipular aquell material tan especial, quina va ser la nostra sorpresa quan vem tornar al menjador després d'haver estat preparant el sopar:Sense comentaris...

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Me encanta como enseñan las matemáticas en el Sistema Montessori, yo tengo a mi hijo en una escuela Montessori y estoy segura que si a nosotros como adultos nos aprendieramos un poco de la forma en la que aprecian su alrededor los niños, seriamos más funcionales y más diestros en este tipo de temas.

Saludos desde México!

paumon ha dit...

A mi también me encanta la manera de trabajar de Montessori, en el curso que realizamos nos lo pasemos genial, y entendí muchas de las cosas que me habian enseñado pero nunca había entendido.
Hasta pronto!Se devuelven los saludos desde Catalunya!!!

jojoebi-designs ha dit...

great post!
you have been featured on the Montessori Goldmine
http://themontessorigoldmine.blogspot.com/2010/10/weekend-round-up.html

paumon ha dit...

Thanks jojoebi!!! You make a nice job!!!